1. Πώς να “διαμορφώσω” τα κατάλληλα προϊόντα και υπηρεσίες;
2. Πώς να προσδώσω ταυτότητα, μοναδικότητα και καινοτομία στην επιχείρηση μου;
3. Πώς να ανακαλύπτω τις ανάγκες των αγορών και των πελατών;
4. Πώς να οργανώσω το κατάλληλο δίκτυο πωλήσεων;
5. Πώς να αξιοποιήσω τις σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων;
6. Πως να αξιολογώ σωστά τη στρατηγική των προσφορών και των παρεχόμενων εκπτώσεων;
7. Πώς να χαράσσω την πιστωτική πολιτική της επιχείρησης μου;
8. Είμαι σε θέση να παρέχω ικανοποιητική υποστήριξη πελατών;
9. Πώς παρακολουθώ το βαθμό ικανοποίησης των πελατών μου;
10. Πώς αμείβεται το τμήμα πωλήσεων;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου