Που Θα Μας Βρείτε .... ADMAS

Πρωτέως 27 • Παλ. Φάληρο • 17561 Αθήνα • tel.: 210 982 7840, mob.: 6949 195 979

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Πωλήσεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Αυξήσετε τις πωλήσεις σας,



Οι πωλήσεις σε περιόδους κρίσεις για την επιχείρηση απαιτούν ποιοτικότερα προϊόντα και υπηρεσίες, εξυπνότερη και τακτικότερη διαχείριση του πελατολογίου σας, δυναμικότερες στρατηγικές, στόχους σε συνδυασμό με τη διαχείριση κόστους ανάπτυξης και παραγωγής, εμμονή στο αποτέλεσμα, διατήρηση και συνεχή ενεργοποίηση του πελατολογίου σας.

Για να είναι πλέον μια επιχείρηση ανταγωνιστική πρέπει να ανανεώνει διαρκώς το site της, αυξάνοντας έτσι την προβολή και την ποιότητα των υπηρεσιών της, κρατώντας ενήμερους και εντείνοντας το ενδιαφέρον των online επισκεπτών.

Στρατηγικές

Ανάπτυξη της βάσης των πελατών
Απόκτηση νέων πελατών
Αύξηση γκάμας προϊόντων/ υπηρεσιών
Επικράτηση στην αγορά με νέα προϊόντα
Εκμετάλλευση νέων επιχειρηματικών ευκαιριών
Γεωγραφική επέκταση/ συγκέντρωση
Διαχείριση κόστους

Πώς μπορεί η επιχείρησή μου να ξεπεράσει την οικονομική κρίση;

Είναι γεγονός ότι σήμερα στην Ελλάδα δοκιμάζονται όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας

Το κρίσιμο ερώτημα που βασανίζει πολλούς είναι: «Μπορώ να είμαι και εγώ στην ομάδα των τελικών νικητών, δηλαδή αυτών των επιχειρηματιών που στη διάρκεια της κρίσης θα είναι σε θέση να ισορροπήσουν την επιχείρησή τους στα δεδομένα του νέου οικονομικού περιβάλλοντος;»

Στις ενέργειες που θα μπορούσε να κάνει κάποιος για να επιχειρήσει μία βελτίωση ή ακόμη και αντιστροφή μιας αρνητικής πορείας του καταστήματός του συγκαταλέγονται:

• Η αποφυγή πανικόβλητων ενεργειών, όπως οι αλόγιστες απολύσεις για τον περιορισμό των λειτουργικών δαπανών . Η διακράτηση των συνεργατών του που στο παρελθόν αλλά και σήμερα αποδεικνύουν ότι όχι μόνο επιτυγχάνουν τον επιδιωκόμενο τζίρο αλλά ταυτόχρονα διαθέτουν ταλέντο και επαγγελματισμό

• Η προσεκτική τιμολόγηση των υπηρεσιών της επιχείρησης, ώστε πιθανές μειώσεις τιμών και προσφορές να μην καταστρέψουν τον τζίρο που πιθανώς να οδηγήσει σε αδυναμία πληρωμής των υποχρεώσεων.

• Μάρκετινγκ δεν είναι απλά η δημιουργία προσφορών, η εκτύπωση φυλλαδίων και η τυχαία μιντιακή επικοινωνία. Πολύ περισσότερο αυτή την εποχή, μάρκετινγκ είναι η επιμονή στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών του πελάτη

Για την ADMAS ,αύξηση του τζίρου σημαίνει αύξηση ύψους συναλλαγής ανά πελάτη, περισσότερες επισκέψεις ανά πελάτη και περισσότεροι νέοι πελάτες


Άλλαξε το οικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο πρέπει να επιχειρηθούν, που είναι μία κατάσταση μειούμενης ζήτησης. Οι καταναλωτές απλά δεν καταναλώνουν στο βαθμό που μπορούσαν ή ακόμη και στο βαθμό που μπορούν.
Σε αυτή την περίπτωση απαιτείται η χρήση νέων εργαλείων μάνατζμεντ ποιοτικής αναβάθμισης των δομών της επιχείρησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου